LAWATAN KERJA DAN MESYUARAT BERSAMA DATO’ PENGARAH JKR NEGERI SELANGOR DAN KETUA PENOLONG PENGARAH (KPP) JKR NEGERI SELANGOR KE STADIUM SHAH SHAH ALAM DAN STADIUM MALAWATI PADA 31HB DISEMBER 2013



Bahagian Senggara Persekutuan Negeri (BSPN) telah melaksanakan satu (1) lawatan kerja bersama Dato’ Pengarah, Dato’ Ir. Hj. Hamizan Bin Mohd Inzan dan semua unit Ketua Penolong Pengarah (KPP) JKR Selangor serta diiringi oleh pihak Bahagian Pengurusan Stadium ke Stadium Shah Alam dan Stadium Malawati. Lawatan kerja ini dilaksanakan bertujuan untuk memaklumkan penemuan kerosakan dan anggaran kos untuk kerja-kerja penyenggaraan Stadium Shah Alam dan Stadium Malawati untuk dibentangkan kepada Majlis Tindakan Ekonomi Selangor (MTES) pada awal tahun 2014.


Hasil dari lawatan kerja yang telah dilaksanakan, pihak JKR mencadangkan isu keselamatan perlu diambil tindakan dahulu iaitu kerosakan yang serius yang boleh menyebabkan kecelakaan/ kecederaan kepada pengguna atau orang awam. Perlu diperbaiki dengan kadar serta-merta. Lawatan kerja dan mesyuarat berakhir pada jam 1.00 petang.
Lawatan kerja bersama Dato’ Pengarah, Dato’ Ir. Hj. Hamizan Bin Mohd Inzan, semua KPP JKR Negeri Selangor dan diiringi oleh Bahagian Pengurusan Stadium di Stadium Shah Alam dan Stadium Malawati.

Penerangan mengenai Stadium Shah Alam dan Stadium Malawati daripada pihak Bahagian Pengurusan Stadium kepada pihak JKR.